wtorek, 23 czerwca 2009

Europe must change after economic crisis, says Sarkozy

to question - kwestionować, podważać
We cannot witness such a catastrophe without questioning the ideas, the values, the decisions that led to such a result,

to commit a sin - popełnić grzech
lacking - brakujący
"There would be nothing worse in the current situation, as everything in the world is changing, than to commit a sin by lacking ambition, boldness, imagination," he said.

welfare state - państwo opiekuńcze, socjalne
He added that the crisis had highlighted the merits and virtues of "the French model" of the welfare state.

2 komentarze:

  1. Bardzo ważna jest nauka słówek i każdy powinien to robić cały czas aby wzbogacać swój język. Ja jestem również zdania, że warto jest uczyć się ze słuchu. Dlatego tak chętnie korzystam z mp3 i słucham konwersacji https://www.jezykiobce.pl/s/45/angielski-konwersacja-mp3 aby jeszcze lepiej mówić i rozumieć ten język obcy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie znajomość języka obcego jest bardzo pomocna i moim zdaniem również ważna. Ja jestem zdania, że bardzo fajnym pomysłem na biznes może być franczyza szkoły językowej https://universe.earlystage.pl/franczyza i aj się właśnie zastanawiam nad tym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń