czwartek, 19 lutego 2009

Lektura The Four Layers of the SEO Model (część II)

hefty - duży, ogromny, potężny
Obtain a hefty list of potential keywords using a Keyword Analyzer.

competitor - konurent, (konkurencja), współzawodnik
List the competitors in the top 5 of your most valuable keyword searches

backlinks - linki zwrotne (prowadzące do Twojego serwisu)
Run a backlink check to count inbound links and to find out what keywords they are targeting.

regardless of - bez względu na, niezależnie
Regardless of what you think you are worth per hour, it is definitely worth the investment.

invlove - zawierać, dotyczyć, wiązać się z
Optimization involves using the right keywords


dug up - usunąć, wykopać
These are the keywords we dug up in the Analyze Layer.

raise your eyebrow - zdziwić (podnosić brwi ze zdziwienia)
but the six one (creating external links) might raise your eyebrow

can get you penalized - coś może cię ukarać
Broken links on a website can get you penalized.

hesitate - wahać się
She never hesitates to include “I don’t understand” in areas that require clarification.

leverage - wykorzystywać
But the true value of web analytics can only be leveraged through a professional provider or sophisticated software.

2 komentarze:

  1. Hmm cóż, raczej średnia książka. Czytałem lepsze o tematyce SEO. Co prawda przeczytałem tylko część dostępną za darmo, ale już sama promocja pełnej, płatnej wersji skutecznie mnie od kupna odepchnęła. W każdym razie, jeżeli ktoś byłby zainteresowany http://www.ocseoexpert.com/four-layers-full-version

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy chyba nawet nie słyszałam o tej lekturze, a staram się wszystko śledzić na bieżąco. Moim zdaniem naukę języka angielskiego najlepiej jest rozpocząć od gramatyki. W tym przypadku z pomocą przychodzi aplikacja mobilna https://www.jezykiobce.pl/angielski/1120-angielski-gramatyka-aplikacja-mobilna.html która jak najbardziej tłumaczy te wszystkie sprawy.

    OdpowiedzUsuń